Våldtäkt på sin 3åriga dotter.

Läste i en av morgontidningarna om en 67årig man som våldtagit sin 3åriga!!!!
Ja ni läste rätt...sin TRE-ÅRIGA dotter!

Man blir så förbannad, ledsen, chockad.

Hur i helvete kan man göra något sådant???

Hur är män skapta??!! 
Hur kan man som vuxen ens tänka något sexuellt när det gäller barn??
Eller tänker dessa personer inte??

Jag vet, pedofili och våldtäkter läser man nästan dagligen om, och jag blir alltid lika upprörd!

Dumpa alla dessa stans vidriga män på en öde ö..utan möjlighet att ta sig därifrån,
där kan dom leka Robinson och sätta på varann istället tills dom dör!

Eller för att verkligen bli av med problemet:
Ställ upp dom på rad och skjut dom!
Jag hjälper gärna till.

(Ja, jag är väldigt förbannad nu).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0