Förändringar på olika sätt och Mindfulness.

Usch vad jag ogillar tekniska förändringar!!
 
Nu har denna blogg ändrats så jag fick leta läääänge innan jag hittade vart jag skriver nytt inlägg - Grr!
 
Det var länge sen jag skrev här ser jag...tänk dom som postar flera inlägg /dag...
Hur hinner dom??  
Har dom inget annat att göra??
 
Nu ska jag också verka lite "viktig"..
Denna  vecka har jag minst 1 bokat möte/dag..det är mycket i min värld, och tar på krafterna.
 
Idag var jag på Mindfulness, har gått på det dom senaste 5 veckorna på Måndagar..1gg kvar.
Mycket intressant..detta borde alla elever i skolan, i lite högre klass, typ 9an få göra, 
det är inget flummeri, som en del kanske tror!
Man får lära sig om hur kroppen fungerar i olika situationer.
Man får lära sig om tankar, känslor, beteenden och andning samt göra olika övningar.
Mycket bra!
 
Carpe Diem
 
 
 

RSS 2.0