5 ½ år för att ha förstört livet på en 1årig flicka -Helt sjukt!

Nu har domen kommit för pojkvännen som förstörde livet för den 1 årig flickan,
hennes mamma, pappa och syster.

Jag blir så upprörd....hur fan fungerar män??!!
...för det är ju i 99 fall av 100 män som gör sådana saker.

Läs den som orkar, jag grät mig igenom artikeln...
Människor som förstör andra människors liv på detta sätt
förtjänar inte att leva längre enl min mening.

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/nardittbarnskriker/article2556860.ab

* Hur orkar man som förälder efter en sån händelse?
* Kan man nånsin lita på en man efter detta?
* Hur fungerar män...vad är det som händer i deras hjärnor??
* Har alla män, ok inte alla..
   men är det ett virus som far runt och som vissa män drabbas av eller??

Saker o ting kan vara jobbiga i livet och barn kan ha ett humör och temperament..
men jag har svårt att tro att en liten 1 åring (jag är mamma till 4 barn) kan vara så jobbig
så det brister för mannen så han nästan slår ihjäl barnet.

Om man tycker att det är "jobbigt" med ett litet barns skrik så se till att inget farligt finns
i närheten, gå ifrån en stund..andas några djupa andetag..."lufta hjärnan lite"...
alt lägg barnet i spjälsängen, om barnet ej kan klättra ur själv, och  ta en paus.

Känner man tendenser att vilja slå ett barn för att det låter så bör man söka hjälp!

Jag blir så ledsen och berörd av alla sådana händelser man läser om titt som tätt..
och jag lider med mamman och dom anhöriga.



Sköt om er...

wulffmorgenthaler...

image63

Onsdag 21 maj...

Min favorit-dag..onsdag!

Hade planerat att träffa en vän för gemensam Kina-lunch idag,
men det blev ändrade planer, så kan det va...vi tar det nästa vecka!

Snart helg igen..skönt och snart skolavslutning...också skönt.
Det har varit en häktisk vinter/vår..så jag behöver lugn.

Jag var ju på gastroskopi undersökning..fy f-n säger jag..
inte kul men fantstiskt vad dom kan, måste jag ändå säga.
Det såg bra ut så nu väntar vidare utredning..ska på mag-röntgen i juni.

Känner mig lite trött idag..har så mycket att "ta-tag" i så jag vet ej vad jag ska börja med.

* Torka ren kylen -man har ju sett "Rent hus".
* Borde fortsätta tvätta fönster.
* Köpa plastat nät, som man skyddar buskar med, men jag sk skydda katterna
   från att ej falla från balkongen (igen). Jag har en väldigt öppen balkong..tyvärr!
* Köpa färg brun-svart för att måla en möbel.
* Köpa 50 lit blomjord så jag kan fortsätta göra min balkong växtrik.
* Kasta tidningar i insamlingen.
* Dammtorka vid datorn...ser jag nu.
* Köpa det min vän som befinner sig på en mindre trevlig plats bett mig om
  och skicka till henne.
* Packa T-paket och skicka.
* Lägga ut mer på T.

 mm...mm...mm.

Sen ska det möbleras om här hemma...
stor-dottern som nu delar rum med mig ska få eget rum, det och en hund är hennes
önskningar i födelsedagspresent...hund får vänta...men eget rum behöver hon få..
frågan är var jag ska "hålla hus"..men det löser sig..jag behöver inget eget rum.
Men då ska det målas el tapetseras i det rum hon ska ha...kul men jobbigt.

Kram så länge

Hur "sjuka" kan människor bli?

Föräldrar misstänks för våldtäkt

Mamma och pappa misstänks för att ha våldtagit sina barn.
Efter att en psykolog pratade med parets femåriga dotter larmades socialen.
I går häktades båda föräldrarna.

- De nekar till anklagelserna, säger kammaråklagare Robert Eriksson.
Paret har nyligen varit under utredning, misstänkta för att ha misshandlat sina barn.

Denna text är kopierad från  Aftonbladet och publicerad: 2008-05-10


Hur funkar dessa vidriga människor??


Nyss var det ju en pedofil som dom fick tag i i sitt hem i Usa,
han var efterspanad av interpool.

Sen han Frietzel (el hur det stavas) som haft sin dotter inspärrad som i 24 år...24 ÅR!!!
Det är helt sjukt!!!
Utnyttjat henne sexuellt så hon blivit gravid och fött 7barn, stackars tjej!!!
Stackars hennes barn, morfar är pappa, fast det visste ju dom ej såklart.

Bara det att föda barn i en källare utan läkare...
Jag har själv fött 4 barn och i den situtationen, när det är dags att föda
så vill man ha kunnig personal omkring sig, ifall nåt händer...och det gör ju ont!
Vad fick hon för smärtlindring...ingen förmodligen...stackars tjej säger jag!

Nu har hon blivit 42år och åldrats i förtid, barnen har usla tänder och är allmänt svaga.
Har barnen också utnyttjats av "morfadern"??
3 av barnen har fått leva ett relativt normalt liv, gått i skola mm, men dom andra 3 barnen
(ett av dom 7 barnen dog som baby och den kroppen brände Morfadern upp) har levt
med mamman nere i källaren och aldrig fått se dagsljus.
Dom har inte ett normalt tal, utan grymtningar.

Ja dom kan ju aldrig blir återställda, dom är skadade för livet.


FRUKTANSVÄRT ÄR VAD DET ÄR!!!



Alla pedofiler, pappor som begår incest och såna som mördar människor och barn,
ska avrättas tycker jag. Finns inga förmildrande omständigheter.

Dom som misshandlar/utnyttjar sina barn så självklart fråntas vårdnaden
om alla sina barn och sen tycker jag dom ka kastreras så dom ej kan få fler barn.

Däremot tycker jag att Rödeby-pappan skulle gå fri...
Han försökte skydda sin familj som varit utsatt för kränkningar och hot under flera år.
Jag förstår att man kan bli smått galen då..och att tålamodet tar slut.

Det sägs att man ej ska straffa någon med att ta ett liv,
men i vissa fall tycker jag det är befogat!


RSS 2.0