Onsdag 21 maj...

Min favorit-dag..onsdag!

Hade planerat att träffa en vän för gemensam Kina-lunch idag,
men det blev ändrade planer, så kan det va...vi tar det nästa vecka!

Snart helg igen..skönt och snart skolavslutning...också skönt.
Det har varit en häktisk vinter/vår..så jag behöver lugn.

Jag var ju på gastroskopi undersökning..fy f-n säger jag..
inte kul men fantstiskt vad dom kan, måste jag ändå säga.
Det såg bra ut så nu väntar vidare utredning..ska på mag-röntgen i juni.

Känner mig lite trött idag..har så mycket att "ta-tag" i så jag vet ej vad jag ska börja med.

* Torka ren kylen -man har ju sett "Rent hus".
* Borde fortsätta tvätta fönster.
* Köpa plastat nät, som man skyddar buskar med, men jag sk skydda katterna
   från att ej falla från balkongen (igen). Jag har en väldigt öppen balkong..tyvärr!
* Köpa färg brun-svart för att måla en möbel.
* Köpa 50 lit blomjord så jag kan fortsätta göra min balkong växtrik.
* Kasta tidningar i insamlingen.
* Dammtorka vid datorn...ser jag nu.
* Köpa det min vän som befinner sig på en mindre trevlig plats bett mig om
  och skicka till henne.
* Packa T-paket och skicka.
* Lägga ut mer på T.

 mm...mm...mm.

Sen ska det möbleras om här hemma...
stor-dottern som nu delar rum med mig ska få eget rum, det och en hund är hennes
önskningar i födelsedagspresent...hund får vänta...men eget rum behöver hon få..
frågan är var jag ska "hålla hus"..men det löser sig..jag behöver inget eget rum.
Men då ska det målas el tapetseras i det rum hon ska ha...kul men jobbigt.

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: alias anneli

O la! Du har att pyssla med!

Dagarna går för den som är kreativ. Hmm, det vore nästan ett kul namn på en butik... "Kreativa mammor"

2008-05-21 @ 21:32:54
Postat av: Camilla

Ojdå vad du står i. Själv är jag rätt slut, ska jobba i morgon så, men de e ett skönt pass 8-13..

Kramilikram

2008-05-23 @ 19:22:52
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0