D-A-T-A-K-R-A-S-C-H.........

Igår hände det som inte får hända...min dator kraschade.

Skriver detta i "felsäkert läge".

Hur gör man...?
Jag vill ju rädda mina bilder och
så har jag en del text som jag vill/behöver spara.

Har fått höra att jag behöver omformatera datorn,
om det går..men hur gör man??

Jäkla trassel med denna teknik,
men visst är det är bra när den fungerar!

Jag sparar "skyddar" aldrig nåt..jag vet -klumpigt och
man får då skylla sig själv, men jag kan ej sånt!

Nu kom jag på vad jag ska utbilda mig inom -DATA!!!

Jag ska fan i mig bli data-tekniker eller vad det heter!

Sköt om er...kram

En mammas tankar....

En utvilad mamma -är en glad mamma, en glad mamma -är en klok mamma,
en klok mamma -är en resonabel mamma, en resonabel mamma-är en trevlig mamma,
en trevlig mamma-är en cool mamma, en cool mamma-är en pigg mamma,
en pigg mamma-är en lyhörd mamma, en lyhörd mamma-är en omsorgsfull mamma,
en omsorgsfull mamma-är en bra mamma...

Välkommen hem underbara ungar till en mamma som saknar, älskar och
väntar på er, med förväntning, glädje och lycka över att jag har er!!


Var lycklig -lättare sagt än gjort...

Ja så har man fått ischias nu också, det slår till då och då och gör så ont,
men det värsta är att jag blir så arg över att ej kunna röra mig som jag brukar,
och jag är inte precis den som sitter still...det kan man ej med 4 barn.


Börjar väl bli en sån där "svb-kärring"..(svid, värk och bränn) ...
Hörde ordet i ett program (typ Kalla Fakta) för några år sen, det var vad
vissa manliga läkare kallade kvinnor som har olika sorters återkommande värk.
Säga vad man vill om ordet...jag tycker ej om det...men det kanske sammanfattar
känslan/upplevelsen, men då kan vi få kallas kvinnor istället..Tack!


Jag har under livets gång och genom erfarenheter, lärt mig att man kan få olika
sorters kroppsliga besvär av ..hur ska jag säga..för mycket "negativa" upplevelser.
Och det har jag drabbats av..hjärtklappning/ont i hjärtat, yrsel mm...men det är
väl så att kroppen säger ifrån till slut.


Att gå igenom en skilsmässa (som jag gör) är en jobbig och långdragen process
(om man har barn) och det tar flera år har jag hört att hitta sig själv igen..eller sitt nya jag.


Så sköt om er och jobba ej ihjäl er, stanna ej kvar i en slitsam/negativ relation.


RSS 2.0