D-A-T-A-K-R-A-S-C-H.........

Igår hände det som inte får hända...min dator kraschade.

Skriver detta i "felsäkert läge".

Hur gör man...?
Jag vill ju rädda mina bilder och
så har jag en del text som jag vill/behöver spara.

Har fått höra att jag behöver omformatera datorn,
om det går..men hur gör man??

Jäkla trassel med denna teknik,
men visst är det är bra när den fungerar!

Jag sparar "skyddar" aldrig nåt..jag vet -klumpigt och
man får då skylla sig själv, men jag kan ej sånt!

Nu kom jag på vad jag ska utbilda mig inom -DATA!!!

Jag ska fan i mig bli data-tekniker eller vad det heter!

Sköt om er...kram

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Men nu funkar det bra ;-) !

2008-07-16 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0