Eurovision song contest.....

Så är det dax igen då för......Eurovision song contest
men vilka låtar..fick jag välja så skulle jag LÄTT kunna ta bort
mer än hälften av låtarna (men nu får ju inte jag välja).

Såhär tycker jag...Sverige var klart bäst...-ja men jag är ju svensk!

Sen gillade jag (faktiskt) Bulgarien..kul med lite fart...och Finland.

Vitryssland, spanien och tyskland  var ok...glitterbögen från Ukraina
var ju kanske lite kul, MEN dom får ju inte vinna..SÅ bra är den inte!

Resten dåliga....men det är ju bara vad jag tycker...
smaken är ju som bekant som baken..

Men spännande är det...

Sakta men säkert...skam den som ger sig!

Så stter man här å klurar, fast man är trött och det är natt.
Är så glad att jag äntligen kommit igång...har ju fått hjälp av min nyfunna vän -TACK!
Du vet vem du är...men jag vill ej hänga ut dig här.

Jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord här...
sånt som gör mig arg, ledsen eller glad.

Hörs snart igen...


Äntligen !!!!!!!!

Jaha...så var man igång här då...har tagit ett tag att "få ändan ur vagnen" som det heter...
Detta ska bli min nya grej..hoppas jag..
Och så fick jag idé torka direkt...fniss...ja ja...det ordnar sig nog.

Detta var allt för denna gång, men det kommer att bli mer MYCKE mer!
Jag har en vana att när jag väl sätter igång och skriva, så blir det lååångt.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0