Om-möblering i klädkammaren.

Jag har en rätt stor klädkammare som jag efter min flytt för 8 månader sen
försöker hålla ordning i så att inte allt möjligt hamnar där, vilket är lätt hänt!

När jag flyttade hit så hade jag rensat min gamla källare och slängt mer än hälften
(den var proppfull), men när man precis flyttat in kan man inte hinna få ordning överallt
på en gång, så några grejer ställdes in i klädkammaren för att tas om hand senare,
det var ju liksom ingen panik.

Jag hade också flera kassar/kartonger som skulle rensas, det har jag gjort,
(duktig flicka)
men nu återstår att få en bra ordning i klädkammaren.
Så att var sak har sin plats, men det är nästan svårt när jag har så stor klk, det låter kanske
konstigt men jag hade mindre klk förut och då fanns bara en klädstång och överhylla,
nu har jag 2.
Helst vill jag ta ut allt och sätta in det på "sin" plats, men det kommer inte att hända!

Igår började jag med stöket där, meningen är att det ska bli klart imorgon.

Det ska in en hylla där att ha grejer på, och jag vill "känna in" var den ska stå
(jag brukar vara bra på sånt) 
har absolut ingen lust att pröva mig fram, för det medför att flytta på andra grejer
och jag har inte den energin längre.

Men det blir nog bra när det blir klart.


Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0