6 dagar kvar, woha!

14 Augusti 2010.

Dagarna går faktiskt.
Först kändes det så lååångsamt, som att dagarna kröp fram
(bara för att man ser fram emot nåt)
men nu börjar det verkligen närma sig.

Den 20de Augusti händer det,
om gudarna är med oss och inget oväntat sker.

Vad har hänt idag då,
jo jag cyklade till Ringen, har köpte presenter till minsta som blir 6år imorgon.
Hon får 10st av mig, kan låta mycket, men det är inga dyra grejer, den dyraste kostade 99kr.
Jag hamtade minsta vid pappans port (vi brukar ha den dealen när det inte är dagis/skola).
Jag gick med cykeln och lilla fröken satt på pakethållaren på hemvägen,
tycker det är otäckt att cykla med henne, och nu hade vi inte ens hjälm.

Så mysigt nu att ha alla mina kycklingar hemma!
Njuter!

När jag skriver detta är kl.01,39 så jag ska sova lite också innan den nya dagen nalkas,
därför skriver jag imorgon (fast det är idag) ska vi fira födelsedag.
Jag ska smita ut på morgonen och köpa ingredienser så jag kan göra en rosa prinsesstårta,
köper locket och botten sen bygger jag ihop den.
Mamma kommer förbi.

Sen funderar vi på Gröna Lund (Sönd el Månd)
och eller att bada i helgen om det är fintväder och varmt som idag (25grader).

Nästa vecka är det skolstart igen.


Carpe Diem
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0