Nytt år..nya tag...

Gott nytt år 2009 önskar jag alla!
- nä nu ljög jag..inte riktigt alla, det finns några jag önskar ett helvete
(men så får man ju inte säga).

Själv hoppas jag på att få ett bättre år,
för mitt 2008 har varit tufft på många sätt.

2009 ska bli ett "lugnare" år...men än finns mycket elände kvar
att ta itu med. Men man måste ju se framåt..fast inte alltid så lätt.

* Hoppas att jag hittar tillbaka till mig själv mer.
* Att jag själv och mina nära och kära ska må bra och få vara friska!
* Att ekonomin löser sig.

Sen kan man ju tänka i ett vidare perspektiv..

* att män slutar misshandla kvinnor och barn!

* att alla pedofiler försvinner från denna jord!

* att folk behandlar djur på ett värdigt sätt!

* att folk slutar kriga och bråka.

* att ingen behöver fly från sitt land.

* att alla kan ha tak över huvudet och mat att äta..varje dag! 

* att botemedel mot alla vidriga sjukdomar kommer.

* att allt oprovocerat våld upphör.

* att alla vidriga droger försvinner.

....jag har säkert glömt mycket...


** Mat, dryck, sol och en liten blomma mår alla bra av **


Kram

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Gott nytt du med!

2009-01-07 @ 18:41:26
Postat av: Camilla

Gott Nytt år du med! Hoppas verkligen detta år blir bättre än förra året..

2009-01-08 @ 14:46:38
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0