Duktig flicka...el medveten??

Miljön...

Jag är väl en tråkig typ enl vissa för jag varken reser med bil,
tåg eller flyg..men då kom jag på att jag är snäll mot miljön...alltid nåt!

Jag sorterar glas, batterier och papper.

Jag köper second hand
och tjänar några kronor på att sälja sånt vi i familjen ej använder.

Jag förpestar inte luften med cigarettrök och är måttlig med alkohol..
vilket i andra änden/tillslut innebär att jag inte kommer att belasta sjukvården
med sjukdomar orsakade av rökning eller för stort alkoholintag.
-möjligen av andra åkommor..men det kan jag ej hjälpa.

Nu försöker jag inte verka eller låta som att jag är så satans duktig,
jag har mina fel och brister...som vi alla har.

Men jag säger som greven till grevinnan på nyårsafton...i´ll do my very best!

Kommentarer
Postat av: J.

Självklart! Både medveten & duktig ;-) .



Tänk ja, allt bilåkande, de som röker, välbetalda tjänstemän som nästan dagligen flyger altn måååste ta taxi för att hinna till nästa uppdrag, ungdomar som jämt köper nytt, nytt och åter nytt.

2009-01-28 @ 00:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0