Du ska va President....

Titeln på en (mycket bra) låt av Imperiet men
också en idag så aktuell händelse - valet i Usa.



Jag hoppas Barack Obama vinner.
För folket i Usa och för övriga världen.

Ska väl säga att jag ej har följt kandidaterna så väl,
men han verkar humanast.

Tyvärr är det ju så att övriga världen påverkar oss i Sverige.

Och John McCain...är inte han lite för mycket "gubbe"..han är ju 72år!
Han låter föresten precis som George Bush...(en annan gubbe).

Sen vill jag inte ens snacka om Sarah Palin
men fy vilka uråldriga åsikter den damen har -me no like!
Jag tycker det lyser präktig falskhet lång väg.

Heja heja..Barack Obama..eller som man säger i Usa: Go Barack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0