Dags att blogga lite igen då...Tilde ute..-trist!

Så retligt..ofta kommer jag på nåt jag vill skriva om när jag är upptagen med nåt
och alltså ej är vid datorn...och jag tänker, ja men det kommer jag ihåg....-eller hur!

Bara man hör på radion, ser tv el läser en tidning så finns det ämnen att skriva om.

Jag har ej tänkt att denna blogg ska handla om nåt speciellt
och inte vara som en dagbok heller..utan lite som det faller sig.

En del har ju vissa ämen el områden dom skriver om..kul, men jag har för mycket
i huvudet nu för att bara kunna skriva om en nåt specifikt...
men visst man kan ju ha fler bloggar, men nej, det blir för mycket känner jag.

Synd att Tilde åkte ut ur Lets Dance igår...hon var en av mina favoriter.
Nu när dom äntligen såg lite mer samspelta ut.

image40

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Ja, Tilde har lite charm och är lite flörtig av sig. Hon passar i tv och kan vara riktigt rolig.

Dock har jag sett alldeles för lite av Let's dance. Har för mkt annat som stör lr uppehåller mig tydligen. T-jobb-unge-jobb-social åtaganden-shopping o s v.

2008-01-26 @ 21:42:09
URL: http://anneli.webblogg.se
Postat av: S A R A

tycker at det var bra, asså tkr att hon verkade bestämma hela tiden över han yrkesdansaren...

2008-01-26 @ 22:25:50
URL: http://zaaurahs.webblogg.se.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0