Äta bör man...

annars dör man..
äter gör man ändå dör man....

Oj det blev dystert...sorry!

Är lite nedstämd..har haft magont en längre tid och varit hos läkare häromdan.
Ska få göra gastroskopi..usch, verkar otrevligt..men läkaren sa att det ej gör ont,
och du har ju fött 4 barn...jo det är ju sant..men jag tycker det är lite skillnad på att
föda barn, barnet ska ju liksom ut..det vet man och är beredd på...
att föra ner en slang i halsen till magen/tarmarna är inget som känns normalt.

** Har någon av er gjort gastroskopi så får ni gärna berätta era erfarenheter**

Läkaren tyckte att jag även skulle till gyn för att utesluta att det handlar om nåt där nere.
Var och gjorde cellprov igår (det var också dags)..får svar om 6v, vääääldigt lång väntetid..
men känns bra, nu är det gjort och svar väntas.

Barnmorskor är ju ej utbildade gynekologer, men hon undersökte så gott hon kunde..
hon tyckte det kändes svullet på den sida jag har besvär så hon sa att jag ska gå på
en riktig gynundersökning, så nu ska jag ragga en tid..snarast.

Att ha ont är såklart oroande..inte kul när det känns annorlunda el som det ej brukar kännas.
Men viktigt att kolla upp sig och att ev kunna göra nåt åt problemet.

Så ta hand om er...!!
Det är så lätt för oss mammor att glömma bort oss själva.
Man tar hand om barn, familj och sina män..men vem tar hand om oss...?!

Mina 2 ex har ej månat om mig tyvärr..(dom har varit för självupptagna).
Ska jag ha nån ny karl så ska det vara en som är mån om mig,
för mig är det självklart att man tar hand om/bryr sig om varandra.

                        image56

Kram sålänge...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej vännen!
Ojdå det lät inte bra. Hoppas verkligen att du får svar på varför du har ont. Det är klart du ska ha en man som månar om dig. Vilka skitstövlar till män du har haft. Fast min exman månade ju inte om mig heller. Och nu är jag bortskämd till tusen.

Kramar om dig. Hoppas verkligen att du blir bra snart!

2008-03-05 @ 11:43:23
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=120212736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0