Dax igen då...

Ja nu är väl verkligen hösten här..löven faller och vi har ställt om klockan.

Nu är det äntligen tillåtet att vara inne och slappa..vi tänder ljus varje kväll..så mysigt.

Vad tänkte jag skriva nudå...
Har en hel del att 'tycka' om...men det kanske man ska va tyst med....(funderar).

Nu har halva terminen i skolan gått...skönt..att det rör på sig..att det händer nåt.

Det är bara en enda resa alltihopa...tiden går och saker ska fixas/skötas om.
Trist på ett sätt...är det bara såhär livet är...vad går det ut på??
Fortplantat mig har jag gjort x4...sen då?
...jag har visserligen ej gjort karriär, men alla kan ju ej göra det....
eller måste man det, räknas man ej annars?

......Funderar.....

Sköt om er sålänge, ska försöka skriva här lite oftare.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0