Den bästa försvann...

Hur är det möjligt att Daniel som är så lysande åkte ut??

image4

Hur röstade svenska folket, eller hur röstade dom inte?!

Idoljuryns Daniel Breitholtz slog sönder sin loge (kanske att ta i)
men jag förstår att han blev förbannad.

Man trodde ju när Andreas o Marie fick kliva fram, att någon av dom satt löst..
så var dom säkra!
Visst alla som är med såhär långt är ju jätteduktiga..
sen har man ju olika tycke och smak vad gäller röster och låtar..men bra är dom.

Ja nu är ju detta "bara" en tävling...och det kan ju gå hur som helst och det gjorde det tyvärr!

** Tjingeling så länge **

Kommentarer
Postat av: huga

jopp hlet klart oväntad vändning i denna tävling, själv tycker jag att han har varit alltför proffsig för att vinna, han kommer gå långt utan idolpuffen i baken...jag hejjar på Marie! eller Andreas...falskljungande Amanda är för mig en gåta hur hon klarat sig så länge..!

2007-11-25 @ 20:53:01
URL: http://www.hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0