Amanda eller Marie..ikväll avgörs det!

Vem ska nu bli 2007års vinnare av Idol?

image11

Kvar är ju som ingen kan ha undgått, Amanda och Marie..

Jag fastnade för Amanda tidigt..
tyckte hon stack ut och hon har en otrolig scen och kamera-närvaro.

Jag gillade även Daniel som tyvärr åkte ut för tidigt..MEN..
samtidigt är han så otroligt bra, så han kan det gå bra för ändå.

Även Christoffer stack ut tyckte jag..(fast han kanske inte är bildskön)
en otrolig röst som kunde sjunga alla typer av låtar.

Ja nu kan det gå hur som helst..
först var Amanda favorttippad..nu verkar Marie ha gått om..
Och visst är Marie bra..självklart..men det liksom fattas nåt tycker jag,
och hon rör sig lite klumpigt på scen (som hon även fått kritik för).

Spännande är det...må "rätt" tjej vinna, och åsikten om vem som är "rätt"
..är som baken -delad.

*** Kram kram ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0