Melodifestivalen deltävling 2: Göteborg.

Ikväll, eller faktiskt nu är den igång igen, Melodifestivalens deltävling 2.
 
Tävlande är:
 
 
Anton Ewald.
 
 
Felicia Olsson
 
 
Joacim Cans
 
 
Swidish House Wives
 
 
Erik Segerstedt & Tone Damli
 
 
Louise Hoffsten
 
 
Rikard Wolff
 
 
Sean Banan
 
 
Får jag som jag vill så kommer inte Sean Banan med!!!!
 
Jag tror dessvärre att alla barn röstar på honom "för han är ju så rolig"..
 
Efter att nu när jag skriver ha hört dom 3 första bidragen så tycker jag att
första och tredje var dåliga men tvåan bra.
Nu kommer Pernilla, Hanna Hedlund ohc Jenny Silver, usch säger jag..kan inte med Pernilla.
 
Må bäste man eller kvinna vinna!
 
 
Carpe Diem
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0