Sugen på nåt gott....lite depp-käk behövs.

Ibland går det snabbt mellan gångerna jag skriver här ;)
 
Är så sugen på nåt riktigt gott....är hungrig nu och då vill man ju ha allt (iallafall jag).
Har en kladdkaka men ingen vispad grädde...och inga bär el så som är gott till.
 
Funderar på att gå ner till min lilla Ica och köpa "sprutgrädde" har aldrig testat det..
tror inte den är god men kan va bra att ha hemma.
 
Såg att jag hade ett recept på ananaspaj i min blogg men "orkar" inte göra nån paj, tar ju lite tid.
 
Vill bara sätta mig vid dukat bord men gott att äta, det har jag aldrig gjort..
isåfall VÄLDIGT många år sen, jo min första man kunde ibland laga mat,
inte så god som min tyckte jag ;) men härligt att ibland få slippa va den som fixar allt.
men just idag vill eller skulle jag behöva det...få sätta mig och bar äta.
 
Så kommer det inte bli...
antingen får jag laga nåt eller slösa mina fattiga pengar och köpa hämtmat...
men det går ej nu för min ekonomi är Riktigt i botten.
Nog om det eländet.
 
Nåväl, nåt ska magen få....
 
Carpe Diem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0