Midsommarafton 2012.

Midsommarafton 2012
Vaknade till solsken :)
Gjorde oss iordning.
Jag prinsessan och 12 åringen tog 55´an till Sofia (Vitabergsparken).
Dansade i solen med många andra, väldigt trångt som vanligt..men härligt.
Prinsessan ville köpa glass och dra i fiskdammen,
jag min klant hade endast 19kr i kontanter, och det kostade 20kr :(
Vi strosade hemåt och köpte glass i kiosk och satte oss på en bänk i solen.
Väl hemma tände jag grillen, skrubbade färskpotatis, gjorde sallad, och packade det vi skulle grilla mm.
Vi åt, spelade kubb och sen var det dags för prinsessan att hämtas av pappan :(
så vi gick in och hon fick byta om (kläder har en benägenhet att försvinna hos honom).
Då spelades Lalehs låt "Snö" på radion..den är så vacker och berör mig,
Kramade prinsessan och tårarna kom.
Vi gick ut, hon kramade mig och sa som alltid att hon inte vill till pappan..jag går sönder lite varje gång.
När prinsessan gått spelade jag Rammstein högt för att "skaka av mig" lite,
skönt med kraftfull musik när man är ledsen.
Nu återstår en veckas väntan tills jag hämtar prinsessan igen.
* Ta väl hand om er *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0