Så är skrivaren paj också...-GRR!

Skulle skriva ut en bild (stordottern skulle rama in en bild till minsta i julklapp)
och min skrivare är en allt i allo modell, kopierar, scannar och skiver ut både A4 och 10x15 foton,
men nu har den gjort sitt...
Den har låtit skumt ett tag så jag har befarat det värsta
-blir en extra utgift för mig som inte har ekonomi för extra utgifter.
Har kollat på de stora företagens hemsidor och annonser i tidningar,
de är ju REA på mycket nu, och det är ju bra, men det hjälper inte mig,
jag kan inte köpa den modellen jag behöver ha: en multiskrivare,
såg en modell men den gör inga foton och nu är den ändå slut.
Tänk va låst man är när ekonomin styr...så trött på allt.
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0