Gott nytt år 2012 ! my wishes for a better Sweden,

Så har det blivit ett nytt år, 2012 !

Personligen hoppas jag på bättre hälsa och en storvinst.
För mina barn och min mamma önskar jag att 2012 blir givande på olika sätt och att dom mår bra.
För ett bra Sverige önskar jag:
* att alla ombildningar stoppas så att det får finnas lägenheter
med hyfsade hyror, de nyproducerade lgh kan inte unga eller dom med låg inkomst hyra.
(stackars alla giriga penga-kåta personer bara ser så långt näsa räcker)
* Fria kollektivresor.
* Slopa barnbidrag för personer över en viss inkomst,
det är äcklig lyx och helt sjukt att kunna spara dessa pengar tills barnet blir vuxet, som en del gör.
* Bra äldrehem/vårdhem där de boende blir omhändertagna på ett värdigt sätt, får sig nåt gott att dricka om dom        vill, får trevlig mat, kommer ut på promenader och får ett socialt och givande umgänge.
* att man lyssnar på barnen i umgängesfrågor, det gör man inte idag.
* att alla pedofiler och kvinnomördare avrättas direkt.
* att livstidsstraff är livstid och inte max 25år eller 2/3delar.
* att alla som köper kvinnor från asien mm men beter sig illa mot sina kvinnor kastreras och får livstidsstraff.
* att alla sk nysvenskar som gör brott i Sverige utvisas för alltid.
Har säkert glömt nåt...
Detta blev ett allvarligt inlägg, men livet är allvarligt, det pågår här och nu!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0