Lets dance 2012..3dje utröstningen.

Jag gillar dans men dansar tyvärr sällan själv men
jag ska försöka följa upp hur det går i Lets dance här.
Medverkande 2012 är:
Camilla Henemark
Camilla Läckberg
Molly Nutley
Pernilla Wahlgren
Helena Paparitzou
Anders Timell
Anton Hysen
Bengt Fritiofsson
Markus Schenkenberg
Per-Ola (glömt efternamnet..Tv4 bonde söker fru)
I första programmet presenterades alla deltagare men ingen åkte ut.
I andra programmet fick Tv-bonden Per-Ola vara den första att lämna tävlingen.
I tredje programmet var det Helena Paparitzous tur att lämna.
I fjärde programmet fick Bengt Fritiofsson lämna.
......................................................................................................................
Min favorit Camilla Henemark är kvar än sålänge fast hon varit tippad
av juryn att va den som åker ut de 2 senaste programmen...
-haha revansch säger jag när hennes namn ropas upp att vara kvar!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0