En glad händelse denna annars tragiska dag -diskmaskin pågång.

Idag har min underbara mamma och jag varit i Sickla på Elgiganten och beställt en diskmaskin till mig.

Jag såg en AAA-klassad diskmaskin i deras reklamblad till bra pris
(som jag skrivit om tidigare här att jag vill ha).
Den levereras på Måndag och jag känner en stor glädje och lättnad.
Varken mamma eller jag är stadd i kassan, men hon tycker att jag och barnen ska ha en maskin
så därför delar hon på priset med mig.
Tack snälla mamma!
En glad händelse i denna annars tragiska dag då Svenske målvakten Stefan Liv
avled i en flygplansolycka i Ryssland, endast 30år gammal.
Jag är i chock, även om jag ej personligen kände Stefan så grep detta mig nåt enormt,
så kan det vara när vissa personer dör, även fast man ej känner dem, men dom betyder nåt för en.
Kände likadant när våra svenska skådespelare Johanna Sällström och Emil Forselius avled
likaså med John Lennon och Kurt Kobain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0