Ny färg på köksluckorna.

Jag har sen jag flyttade in för snart 1 ½år sen velat byta färg på mina köksluckor,
men det är en kostnadsfråga och så tar det tid och arbetskraft att måla om dom.
Men nu har jag gjort slag i saken!
Nu är dom vita i nyansen "snö" och spraymålade, och jag är otroligt nöjd!
Tog 8 dagar och kostar 97kr/mån men det får det vara värt.
Nu är det proffsigt gjort.
Det var trots allt 25 luckor/lådor som jag annars själv skulle målat -suck!
Dom var tidigare handmålade honungsgula med avskavd färg på sina ställen =inte snyggt!
Under det honungsgula stack det fram brun och vit färg.
Vi levde i ett litet kaos några dagar men nu är ordningen återställd, förutom att
jag inte hittar dom gamla knopparna, dom ska jag byta ut så det är inte hela världen
men själva klick/låsfunktionen är i och med det också borta, bara att leta vidare,
förr el senare kommer dom fram.
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0