Jag och mina fynd...hihi :)

Jag har många gånger genom livet gjort fina fynd, och jag älskar mina fynd!
Jag kan bli så glad över nåt som någon lämnat i vårat grovsoprum,
vi har en hylla där man kan lämna sånt man ej vill ha längre
men som funkar så att någon annan kan ta hand om det.
Bra va?!
Många fynd har jag även gjort i secondhandbutiker, blocket och på Tradera.
Mitt nya fynd, om inget går snett, hämtar jag på fredag
tänker inte berätta om vad det är nu -återkommer när allt är i hamn.
Men mitt senaste fynd är en sängram till stordottern.
Jag har målat och tapetserat om hennes rum,
nu fattas matta och stor spegel och det ska vi köpa på Ikea.
Sängramen såldes för 300kr och fanns i Sollentuna men kunde fraktas till mig
på Södermalm för 100kr extra=400kr.
Superbra tyckte jag som inte har bil.
Den blev superfin i rummet, dottern är nöjd och jag med.
Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0