Prinsessan fyller 7år!

Idag fyller min prinsessa 7år!
Oj va tiden går.
Och det är dubbelt det där med tiden,
för samtidigt som jag känner att hennes småbarnsår rinner ifrån
så är det skönt att hon blir äldre på olika sätt.
Jag älskar verkligen bebisar och tycker nog att det är den bästa tiden,
för det är så mycket som händer det där första året och det är en så mysig tid,
full av lugn men samtidigt händelserik.
Jag var nog även med mitt första barn en lugn och harmonisk mamma, jag trivdes.
Man tar dagen som den kommer och har ingen stress, utan upplever, iaktar (säkert felstavat)
och är med sitt barn.
Finns inget mer fantastiskt!
Grattis mitt hjärta!
Hoppas din önskan om att få bo mer hos mig blir sann snarast!
Bollen ligger inte hos mig utan hos din far el hos någon däruppe.
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0