Diskmaskin önskas.

Min diskmaskin gick sönder för några månader sen så nu har jag handdiskat.
Det går i och för sig bra, jag är uppväxt utan diskmaskin, men blir jobbigt för vi är 5 pers.
och då blir det en hel del varje gång och man diskar 3ggr /dag.
Jag vill verkligen ha en ny maskin till min födelsedag och kollar priser i annonser,
jag är inte kräsen (har inte råd att vara det) men jag vill inte ha den billigaste varianten,
är den verkligen bra? hur länge håller den?
Helst ska den ju vara helt rostfri inuti, men får se hur det blir.
Den behöver inte ha en massa olika program, är oftast bara ett program man kör ändå.
Skulle va flashigt med display för tidnedräkning av återstående disktid.
I wish upon a star
Måste börja spela Lotto, då ökar  ju iallafall chanserna till att kunna förändra livet.
Det finns ju faktiskt folk som vinner!
Det sista som överger människan är hoppet.
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0