Renovering pågår.

Jag har sen jag flyttade in i min nuv lgh inte renoverat, jo nu ljög jag,
jag har målat om lill-toan för den var hemsk, men annars har jag inte gjort
något fast det behövs och jag vill. Men orken har helt enkelt inte funnits och
så är min ekonomi inte den bästa heller och det kostar att fixa om hemma.
Men nu äntligen har jag tapetserat om i 2 sovrum, och jag är supernöjd!
Nu återstår det sista sovrummet, köket och en del av hallen och
en fondvägg i vardagsrummet.
Jag har renoverat" mer eller mindre" i alla lägenheter jag bott i,
och jag har bott i 10 lgh så jag är faktiskt liiite trött på det,
samtidigt som det är kul att sätta sin egen prägel.
Mitt hem är min borg!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0