Oturs dag eller inte -fredag den 13de.

Blir tokig...alldeles nyss hade jag skrivit en lååång text
och så när jag ska spara/publicera det så är jag inte ansluten till nätet.

Man kan bli gråhårig för mindre.

Det sjuka är att jag tänkte, när det började bli långt..att jag skulle spara texten
-ifall nåt skulle hända- men det gjorde jag alltså ej.

Jag skrev om dagens datum..fredag den 13de...
som enl vissa är en otäck kombination...fredag och datumet 13.
Men att jag inte tyckte det....hm! men nu börjar jag nog fundera.

Hade som sagt skrivit en lång och bra...om man får säga så...text.

Ja ja...life goes on...sköt om er!

Kommentarer
Postat av: alias anneli

S. berättade att de döpt sin buss till "nr 13". Du ska få reda på mer senare.

2009-03-14 @ 11:09:38
URL: http://anneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0