Nu har det gått lång tid igen..

Jag tänker att jag ska blogga mer, har så mycket i huvudet som jag vill och
behöver få ur mig, men så blir det såhär..tiden går.
Antingen är datorn upptagen (blir så ibland när fler delar dator)
när  "man har det man vill skriva" i huvudet...eller så orkar jag ej sätta mig.

Nu är det ju inte så många som läser det jag skriver..så skit samma..ler.
Och jag skriver framförallt för att det är skönt att rensa huvudet.

Önskar jag satt varje dag på denna sida...

Kram

Kommentarer
Postat av: 08:a

Jo'rå visst har du läsare här :D .



I framtiden kanske ni har fler datorer hemma oxå.

2009-07-23 @ 22:37:01
Postat av: J.

Nu har jag uppdaterat lite i min blogg ;-) . Häpp!

2009-08-07 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0