Match på Zinken...Swe - Rus direkt x 2.

Just nu visar svt2 bandy-matchen mellan Sverige och Ryssland
men jag ser den x 2...på Tv och utanför fönstret...häftigt.

Nu är inte jag någon bandyfantast, men kul ändå.
Jag bor på Södermalm och matchen spelas på Zinkens IP.

Det är ofta matcher på Zinken, och har jag fönstret öppet så hör man.
..men det var lite kul när jag hade på Tv´n (ingen kollade matchen) 
och så kollade jag ut genom fönstret och ser samma blid flasha förbi på tv´n.

Jag älskar mitt Södermalm...trivs som fisken i vattnet!
Allt jag behöver finns här!

*** Kramiz ***


Kommentarer
Postat av: jama

Googlade på lite magont och kom hit. Hittade ett äldre inlägg här där du beskriver ditt magonda. JAG KÄNNER IGEN MIG!!! Fast jag har molande värk på vänster sida. Har de senaste dagarna känt av som en ichias värk långt ned i ryggen/rumpan. Det strålar till av smärta när jag rör mig på ett visst sätt känner jag. Väntar svar på prover jag tagit hos läkaren samt att jag redan gjort gynundersökning oxå för att utesluta infektion, utomkveds, att spiralen flyttat sig...osv. Allt såg bra ut där. Har hos läkaren lämnat blodprov urinprov och avföringsprov.



Jag är skitorolig o tror ena stunden att jag ska dö, för att nästa bara vifta bort det o tänker "det händer inte mig". Suck. Jobbigt.



Sorry att jag drog upp detta men kände igen det som du skriver sådant. Hur har det gått för dig?

2009-01-22 @ 11:04:54
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0