Magen...del 3 eller nåt.

Min magen är ju ej som den ska..

Ni som läs min blogg tidigare vet att jag sen i dec -07 haft ont och
varit till läkare flera gånger..jag har tagit prover och varit på ordentlig
gynundersökning, gastroskopi och ultraljud av buken..men allt ser bra ut.

I mitten av september ska jag på röntgen av magen...
jag önskar jag slapp vänta dessa 5 veckor..vill få det gjort nu..
det är tärande på psyket att må dåligt och ej veta vad det är..man bli ju orolig!

Min värsta tanke är att tänk om jag dör....jag har ju 4 barn som då blir moderslösa!
Tänk om det nu gått så lång tid utan att dom hittat nåt, och att då tiden som jag skulle
kunna räddats på liksom gått ut så att det ej går att rädda mig...förstår ni??

Till saken hör också att mina barn har en pappa som ej är den bästa..(tyvärr)
då känns ju detta Ännu värre.
Dom vill ej bo hos honom..dom vill inte ens åka till honom när dom ska det nu..
tänk då att slitas ifrån sin mamma och tvingas bo hos en person man ej vill bo hos...
-usch detta gör mig så orolig..och ger mig dåligt samvete.

Men men..nu behöver det ju ej gå så illa, jag vet...men tanken finns..för detta är mitt liv
och i mitt liv finns 4 barn som jag har ansvar för..och som vill bo hos mig.

Om jag vill såklart vara med mina barn när dom växer upp...finnas för dom
när dom blir föräldrar..så jag blir mormor och farmor -jag älskar ju småbarn.
Men skulle detta hända så ska jag finnas "omkring" mina barn andligt och
hoppas kunna vägleda dom rätt i livet.

Usch detta blev en dyster blogg...men livet är inte bara underbart.

Kram på er och ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0