Eurovision song contest.....

Så är det dax igen då för......Eurovision song contest
men vilka låtar..fick jag välja så skulle jag LÄTT kunna ta bort
mer än hälften av låtarna (men nu får ju inte jag välja).

Såhär tycker jag...Sverige var klart bäst...-ja men jag är ju svensk!

Sen gillade jag (faktiskt) Bulgarien..kul med lite fart...och Finland.

Vitryssland, spanien och tyskland  var ok...glitterbögen från Ukraina
var ju kanske lite kul, MEN dom får ju inte vinna..SÅ bra är den inte!

Resten dåliga....men det är ju bara vad jag tycker...
smaken är ju som bekant som baken..

Men spännande är det...

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Ja, tala om pannkaka för Sverige!

Jag såg iofs långt ifrån alla bidragen. Ang. Ukraina så verkade ju dom ngt malplacerade i sammanhanget. Likaså ngn som lät som värsta operan. Blähhh!

2007-05-17 @ 12:02:52
URL: http://anneli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0