Piraterna invaderar...

Ikväll var det bara min stor-tjej och jag hemma..mysigt!
Har man många barn är det viktigt även för dom att få dela upp sig lite ibland,
att varje barn får lite egen tid med sin mamma tex..jag har ju alltid 4 barn i
vanlig fall, och speciellt min stor-tjej 11år njuter av att det bara är vi.

Nu har jag köpt och kollat 1a Pirates of the carribean-filmen, 2 hade vi redan
och 3an går på bio nu (har ej sett den)..vi ska hyra den snart istället.
 

Filmen är låång..2,17..så jag somnade såklart en stund..men den var bra, det
händer ju saker hela tiden, så det var inte för att den var tråkig som jag somnade.

Nu ska vi se 2an ikväll..


Kommentarer
Postat av: alias anneli

Mångar pirater blir'e!
Jag fortsätter leta på T.

2007-08-27 @ 16:57:50
URL: http://anneli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0