Imorgon är det barnkalas...

Imorgon fyller min "bäbis" 3år...hon är ju ingen baby längre, men är man minst
i syskonskaran så är man! Hon har varit på landet med sin pappa,
2 halv-store-bröder och farmor. Det värsta är att jag ej köpt presenter än..
men som sagt hon fyller bara 3år och jag hinner imorgon.

Snart slipper Sessan sin tratt (hon är ju nyskastrerad), bara 3 dar kvar...
hoppas jag om det ser bra ut hos veterinären.

Det var länge sen jag mindes vad jag drömt...
Jag är arbetssökande och härom natten drömde jag att jag fått arbete på
Ikea, det kändes verkligen underbart..jag älskar ikea..och det var så verkligt
att jag trodde det var sant när jag vaknade!
(jobbigt bara att vakna upp till verkligheten).
Natten till idag drömde jag om fd svärmor...men minns ej vad.

Trist med mörkret som kommer tidigare och tidigare nu..usch..
när det är som värst sen så är det ju bara ljust mellan 9-15...fy.
Jag föredrar perioden efter jul/nyår..när det vänder igen..
(men jag älskar perioden runt jul, med all belysning)
och man kan se fram emot sommaren.


Ciao ciao....


Kommentarer
Postat av: en nyfiken en

Det var inte 4 år då som hon fyllde?

2007-08-15 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0