Vem åker ut ur Lets Dance ikväll ??

Fredag 12/3-10

Lets Dance står på Tv-menyn.

Ska Willy sitta säkert även denna gång??

Jag hoppas han åker, visst är han en kul gubbe, men det får ju vara någon måtta
och rättvisa, det är ju en tävlig i dans och det är inte hans bästa gren direkt.

Det var skamligt att Stefan Sauk åkte ut förra fredagen!
Han var min favorit.

Jag brukar gilla att rösta på kvinnor, vi kvinnor är ofta dåliga på att rösta på varandra,
men jag ska vara ärlig, jag gillar ej vare sig Claudia eller Molly.

Gudrun var cool som vid +60 vara så smidig och dansa som hon gjorde, sen gillade jag
Agneta Sjödin, men hon åkte ju alldesles för tidigt för att folk glömde rösta på henne.

Jag ska rösta ikväll, ska du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0