Det var inte meningen...

Igår råkade jag se nåt jag ej skulle se.
Jag såg min dotters blogg!!!

Visste ej att hon bloggade, har frågat henne, hon vet att jag bloggar, 
men hon har sagt nej (hemliga tonåringar va).

Jag blev inte förvånad, för att blogga passar henne, 
jag blev fövånad över det jag såg, positivt förvånad!
Hon skriver så bra, så engagerat moget och fint!

Va stolt man blir, tänk att ens små kycklingar ska växa upp och stå på egna ben,
det är man nästan inte medveten om ibland som förälder, även om jag anser mig
känna mina barn väldigt bra, vi har en bra relation, så vet man inte allt,
och man ska inte veta allt om en annan människa, alla har rätt till en egen sfär.

Nog om min reaktion.

Hon hade bl a skrivit om firandet av sin storebrors födelsedag,
jag ville samtidigt inte läsa av respekt för henne som person, hennes
egna ord som hon ska få ha ifred, men blev så gripen!
Det var så fint.

Om du läser detta gumman så vill jag säga att jag bara hann läsa några rader!
Men det jag läste var så fint! 

Vilken tjej du är!!!

***Kram från mamma***


Carpe Diem 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några rader, Du kommentera 2inlägg!

2010-07-21 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0