Det har kommit en ny man i mitt liv.

Jag har en man i huset.
En man som har blå ögon och långt vitt hår.
Jag pratar om en katt;)
Han är så vacker!
Han är kastrerad (nåt som många riktiga människo-män borde vara)!

Han kom in i mitt liv i början av denna vecka, och nu igår flyttade han in.

Jag har ju 2 kastrerade honor sen tidigare, så jag hoppasdetta ska funka nu.

Dom är nyfikna på varann men fräser, som alla katter som är nya för varann gör.
Denna första natt separerar vi dem, nykomlingen är i mitt rum, med mat, vatten och egen toalett.
Men han jamar och vill till de andra, eller vill kika runt, fast han har varit på husesyn.
Kanske vill han kela lite...bäst jag loggar ut.

Fortsättning följer..


Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: alias anneli

Så spännande! Så nu har ni nästan varsin katt att gosa med med ;) .

De kommer att ha skoj av varandra helt säkert, katterna!

2010-07-11 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0