Stjärnorna på slottet...- i love it!

Jag bara älskar stjärnorna på slottet, jo jag vet, det är slut
men jag skriver om det först nu.

Det var 5 personer med som vanligt och det sändes i svt.

Varje dag är en av deltagarnas dag då man för höra
den personens liv - mycket intressant.

I år var deltagarna:
Siv Malmqvist.
Meg Westergren.
Björn Ranelid.
Kjell Bergqvist.
Tommy Körberg.

Björn Ranelid har jag ganska nyligen "upptäckt", och jag tycker han är hel-ball!
Har ju känt till hans namn att han är författare och så innan,
men inte vetat nåt om honom, mer än detta med läppen då.
Karln har en snygg kropp, verkar trevlig och ha sjyssta värderingar!

Tommy Körberg har jag hört genom åren, han är en fantastisk sångare!
Visste ej om hans barndomshistoria, där han var på barnhem en tid,
men det var inget ovanligt på den tiden. 

Kjell Bergqvist älskar jag som skådis och han verkar supertrevlig som person.
Ser bra ut, och är en riktig man!
Han säger ifrån, han tar i och han beter sig som många män borde!

Meg Westergren är bara för söt!
Henne har jag haft minst koll på, men visst kände jag till henne.
Spännande höra hennes livs-historia och så otroligt tragiskt om hennes dotters död.

Siv Malmqvist har jag inte riktigt gillat innan,
men jag ger alla en andra chans och hon verkade rätt nice.

Tack för att ni var med i detta program!!!

Jag ser fram emot sommaren MEN jag längtar till nästa Jul
då jag hoppas att en ny vända av Stjärnor på slottet kommer.

CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0