Sightseen med "bus".

Igår var jag och tonåringarna på sightseen.

Vi var i Märsta, Sigtuna och Solna C.

Vi har nåt pågång som jag inte vet om jag ska berätta om ;)
det är lite kul att ha det secret tills det är klart,
samtidigt som jag vill berätta om det...(vågen i mig kommer fram).

Jag åker sällan pendeln men måste säga att det är väldigt behagligt.
Rent och fräsch luft och man sitter bra, det är rymligt.
Härligt också när man ser ut när man åker...vi såg får och hästar -underbart!
kändes nästan som att vara på landet.



Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: alias anneli

Åhh, vad jag är nyfiken! Ni ska väl inte flytta igen? Har du fått tag på en liten tomt m stuga, tro? När berättar du, nu på fredag :)

2010-08-04 @ 22:04:40
Postat av: nettan

Nä vi ska ej flytta, även om det var mysigt där är det lite för lugnt för mig.

Tids nog berättar jag ;)

Håll ut!

Kram

2010-08-04 @ 22:47:21
URL: http://nettans.webblogg.se/
Postat av: alias anneli

Kej, då vet jag det. Tänkte väl att du är en riktig cityböna som stormtrivs där du bor nu.

Det berörde alla iaf, sa du? Ska din mamma kanske flytta dit? Näe, då kommer ni så långt ifrån varandra och det tror jag inte heller du och barnen vill. Minns gissning ligger då endast på ngn liten stuga kanske. Utbildning (största barnet) verkar väl långt att åka, men iofs kanske om internat på nå't sätt, mejbi.

2010-08-05 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0