Min önskelista.

Jag kom på att jag ska skriva en önskelista,
och här kommer den:

(Önskningarna är inte numrerade i den ordning jag önskar dem).

1. En plattång..och då menar jag verktyget, jag har redan platt hår.

2. Ett bord till balkongen som vi kan äta vid, storlek ca 65-75 x 80-90cm, höjd ca 73-75cm.

3. En flaska Rom, Captain Morgan, den ljusa!

Ja, vad vill jag ha mer...

4. Jo jag vill få gå på Yoga 1gg/v.

5. Jag vill träna på gym 2gg/v.

6. Ett jobb som jag tjänar så pass bra på att jag klarar mig utan att jobba heltid.

7. En Lotto-vinst skulle sitta fint!

8. En soda stream.

9. En ny liten micro.

10. En kristallkrona, Empir-modell med stearinljushållare. 

11. 1 vecka utomlands med barnen, att få flyga och få vara på en strand med alla mina barn, innan jag dör!

12. 1-2 veckor i hyrd stuga med nära till bad på sommaren.

13. En hund.

14. Vackra guldsmycken.

15. Få mina naglar "gjorda" någon gång, har aldrig testat det.

16. Gå på salong och slinga mig (behövs).

17. Gå på ansiktsbehandling.

18. Gå på massage.

19. Nytt snyggt köksbord med matchande stolar.

20. En brun snygg soffa med "nitar".


Kan väl ge mig här sålänge ;)



Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0