Min hemlighet -jag har blivit matte!

Min "hemlighet" är inte "hemlig" längre!
Flera personer mig närstående vet sen igår om min "hemlighet".

Ta-da...igår den 20/8-2010 blev jag matte!
Jag har blivit hundägare, igen.
Vi har hund, och det känns så bra!

Jag och barnen är så glada.

Det känns nästan overkligt när man tittar på henne när hon sover,
som att hon är ett mjukisdjur, men så ser man att hon andas och
då inser man att hon är högst verklig och levande.
Fantastiskt.
En underbar liten varelse, så otroligt söt!

Sen vi träffade henne vid 6veckors ålder har vi längtat och räknat dagarna!
Men nu är hon här!

Försökte lägga in en bild på henne här men det vill ej funka -va arg man blir!

Hon är en Cavalier king charles spaniel på snart 9veckor i färgen ruby (röd).
Bild kommer, när jag lyckas. 


Hon är otroligt duktig, det har bara blivit en "olycka" inne på över ett dygn!
Vi går ut ca var fjärde timme, och hon kissar och bajsar.

En fantastiskt härlig liten vovve!

Hoppas hon får vara frisk så att vi får många år tillsammans!
Jag har en önskan att om drygt 1 år skaffa en hane i färgen tricolor
(svart, vit, röd) och få valpar. 

Men en dag i taget!


Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0