Grillkväll i solen.

Nu sitter jag här mätt och belåten.

Vi hade bestämt oss för att grilla ikväll, och packade iordning det vi behövde,
då ringde det på dörren, vem är det frågade ena dottern...
ja vem är det tänkte jag och tittade i titthålet, utanför stog mamma!

Hon var så fin idag, fast utan att vara uppklädd, en top, shorts och remsandaler.
Hon hade med sig en häftig lampa (med egyptiskt motiv)
som hon tyckte att jag skulle ha för jag har tavlor i samma stil,
-va gullig hon är!

Hon var med och grillade, trevligt.

Jag hade för några veckor sen köpt några heineken på bolaget
(bra att ha hemma tänkte jag nu när det är sommar)
+ att jag hade en pripps sommaröl fläder.

Jag har inte druckit öl sen jag flyttade hit i Nov-09, slog det mig!
Det var väldigt gott kan jag säga...
Vi grillade korv och hamburgare.

En trevlig kväll i solen på Söder.


Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0