Om jag skulle dö snart...

Kanske låter deppigt, men tanken finns hos mig ofta.

Jag vill få leva många år till så jag får vara med när mina barn växer upp,
så dom har sin mamma i livet.
Tänk att förlora en förälder som barn -hemskt!

Men det är så mycket jag vill hinna med i livet för mina barns skull.
Så mycket jag vill kunna ge mina barn både i erfarenheter och i ting.
Jag har en situation som gör att jag inte kan bekosta något mer än det viktigaste,
därför känner jag en stress och får dåligt samvete över allt jag ej kan ge mina barn.

Jag vill:

Åka flygplan med ALLA mina barn, endast 2 av mina 4 barn har varit med om det,
och en av dem utan att jag var med, jag har alltså bara rest med 1 av mina barn,
och det var 2001, för snart 9år sen.

Jag vill sitta på en solig strand med mina barn, bada i ett varmt hav,
strosa på en strand där sanden är så varm så man nästan bränner sig.

Jag vill se mina barn bli färdiga vuxna, med allt vad det innebär.

Jag kan bli både mormor och farmor och vill självklart
vara med om det och vara ett stöd då för mina barn.
Och jag ska inte tala om "hur man ska göra" och lägga mig i!

Jag vill få vara den viktiga person för mina barn som man som förälder är
i vardagen med sina barn, när man lever i en familj.

Jag vill ha hund en gång till i livet.
Och rasen Cavalier king charles spaniel skulle passa mig bra, en tik.

Jag skulle vilja ta Mc-kort  och ha en snygg motorcykel,
-men det kommer aldrig hända.

Jag önskar en väldans massa mer, men det tar jag inte upp här,
för vissa saker är inte så snälla.


- Carpe diem -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0