Min säng...-fortsättning.

Kan ju säga att min säng ej är monterad än...GRR!
Jag har helt enkelt ej haft ork eller tid, det har varit så mycket möten
(mitt liv består av möten) den senaste veckan.

Men imorgon ska det rensas hemma, det ska kastas grejer!

Jag sover ju rätt bra i soffan...el bra och bra, men man vänjer sig.

Är också lite rädd att min lill-katt ska kissa i min nya säng..
hon är nykastrerad och har tidigare varit och kissat här och där.
Och det är tydligt känsligt första månaden efter kastrering...
dom ska ju liksom ställas om.
men går detta beteende ej bort så finns det bara 1 alternativ,
som kvinnan som föder upp katter i djuraffären sa...-avlivning.

Nu slipper hon tratten över huvudet iallafall...den har dom första veckan.

Det har hänt att hon kissat på "fel" plats efter kastreeringen..
men den magiska tiden har ej gått ut än..så jag lever just nu på hoppet.

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klar?



Tänk så najs när du får ha en normal sovplats ;-) !

2009-06-14 @ 22:21:57
Postat av: J.

Hur har det gått? Berätta!

2009-06-17 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0