Min nya sovplats...ett palats..ler.

Hej,

Ja nu har jag en egen säng..har sovit i en 3sits soffa i 1år.
Det är inte bra i längden...-såklart.

Jag börjar vändja mig, men första natten vaknade jag flera gånger.
Det är en stor omställning att sova i en säng..den blev så hög också.
Soffan jag sov i var 44cm hög..sängen jag har nu är 60cm hög...det är skillnad!

En soffa är heller inte så bred..ca 45cm..så det är trångt..(men man vänjer sig).
Nu har jag en vanlig 90cm bred säng och det känns som lyx!
Det är ju dubbelt så stort.

Min minsta kommer ibland till mig på natten, men då blir det trångt på 45cm!
Kan ju säga att jag är smal..men ändå.
VI har sovit skavfötters, och det är ju mysigt..
det måste man ju kunna få göra med sina barn om dom vill det.

Hon är hos sin pappa nu men kommer till mig på Lördag
och kommer bli sååå glad. Äntligen kan hon sova hos mig!
Ska bli mysigt.

Kram...


Kommentarer
Postat av: 08:an

Toppen! För er alla. En pigg, glada mamma säkert, som får sova bra...



Kanske den andra 'lilla' tjejen oxå ibland kommer och vill mysa lite!

2009-06-19 @ 22:10:53
Postat av: tette

När jag fixade om i rummet slängde jag ut sängen , för den va så gammal och jag ville ha en ny säng till det nya fina rummet , och hur svårt är det att få tag på en säng



tänkte jag



ov påen luftmadrass i två månader , sån låg , men sonen som kom ibland på natten



sen hade jag omt i ryggen



/T

2009-06-23 @ 08:25:55
URL: http://www.pygme.net/tette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0