EU-valet...

Nu uppmanas man att rösta ockås...i EU-valet.

Jag har redan för-röstat.

Det har tycker jag varit så dåligt eller lite med info om detta val, föst nu
dom senaste 2 v har vi bombarderats i media, via reklam och debatter.

Jag ska erkänna att när jag röstade så kände jag att jag ville få det gjort
så jag slipper ge mig ut i detta ärende på valdagen..men jag visste ej
vad dom olika partierna stog för el vilka som var för eller emot EU.

Själv är jag emot EU.
Jag tycker inte vi har något gemensamt med länderna nere i Europa.
Sen är jag skeptisk till sk stormakter....det blir bara bråkigt och hotfullt.

Vi skulle isåfall ha ett Nordiskt EU...med våra grannländer och möjligen England.

Detta är vad jag känner och tycker.

*** Sköt om er ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0