Flytt..när blir du av...??

Jag hade ett lgh-byte pågång..vi hade skickat in bytesansökan,
men så drog min bytespartner sig ur..snacka om att jag blev besviken!!!

Det är mycket med en flytt, mycket att ordna med, rensa ut och planera.
Jag hade för-rensat lite i källaren (som var proppfull)...för att underlätta.

Hade också planerat vad för möbler mm som skulle kastas,
det är ett ypperligt tillfälle att rensa ut när man ska flytta..kan jag säga.

Jag om nån borde veta, har flyttat 11ggr (om jag ej missat nån gång),
sen jag flyttade hemifrån -91...pust!

Jag blev så arg och ledsen på min bytespartner...
Jag hade som sagt börjat planera var mina möbler ska stå i "deras" lgh..
men så "kanske man ej ska göra"...GRR!

Vi skulle bytt 1 Augiusti, vilket vore så bra innan skolorna börjar igen.

Nu står det still på bytesfronten...

Men om gud hör bön så flyttar jag snarast!
Är bara flyttkartonger och annat praktiskt ordnat så kan jag packa på 1 dag!

Jag (som alla) har mina skäl för att vilja byta lgh...
* jag vill bo lägre...så jag slipper hissen.
* byta lgh till nåt där en separation för mig ej varit inblandad.

Jag vill bo kvar på Söder, men nåt kvarter runt där jag bor nu gör inget.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej!

Jag har läst Dina inlägg och söker febrilt efter en mailadress... Har Du någon sådan?

:)



2009-08-04 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0