Lets talk about Lets Dance...

Såg Lets dance igår..såklart..och rätt peron åkte ut...enl min mening.

Nästa gång är det väl dags att Elisabet lämnar...
inget illa om Elisabet som person, men hon är som ett kassaskåp på dansgolvet.

Lite kassaskåpsvarning är det även på muskelberget...det ser inte snyggt ut,
han är som King Kong och danspartnern (minns ej namnet nu) som tjejen i filmen.

Däremot har Carl-Jan fått bra ordning på fötterna och glider runt rätt bra...
han är så underbart fis-förnäm...hur kan man inte älska honom?!


Om jag nu ska va kritisk så är jag lite trött på familjen Wahlgren som
syns överallt, så Niclas är inte nån favorit för mig.
Det är lite "kärring" över han..han är lite feminim på nåt sätt.

Mina favoriter är Laila och Morgan..

Laila dansar bra, och ser mycket läcker ut i sina klänningar.


Morgan är som en liten korv..stadig men så mjuk i kroppen,
finns det någon rörelse han inte kan göra?
Han har taktkänsla och dansar bra. -underbar att se på.

Undrar om jag glömt någon..
inget illa menat i så fall, men det var dom jag mindes i skrivande stund.


Ikväll är det Melodifestival-deltävling igen..
jag hoppas på BWO.


Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0